Здравейте колеги мн често ми се е случвало да търся някоя тема в търсачката,която знам че я има но не я намирам.Една от които е смяна жилата на ръчната спирачка.Къде е проблема в мен или в търсачката?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Смяна жила на ръчната плюс снимки
Collapse
X
-
и на мен ще ми трябва тази тема със снимки че трябва да сменяме на 166-цата жилата...Tipo 1.4 EX, 156 2.0 Selespeed-EX, 156 2.4 JTD 6-speed 01' EX, , 166 2.4JTD remaped 00', Vectra C 1.9CDTI remaped 06'EX,Mercedes E 220 CDI Avantgarde 00'EX, BMW 525 D 02'EX, 147 1.9JTD
Comment
-
Аз наскоро сменях обаче фотото нямаше ток и остана без снимки но мога да обясня с подробности защото ми е прясно.
Много по лесно ще стане ако отидете на майстор. В смисъл най лесно става с подемник. Ще Ви обясня последователноста обаче и ако имате малко техническа грамотност ще се справите.
Първо вътре в купето трябва да извадите конзолата между предните седалки. Местите предните седалки в предно положение и ще видите капачетата сваляте ги и има 2 х 2 болчета развивате ги. После вадите маншона около ск. лост с пластмасата и там още няколко видички, откачате и маншона на лоста на ръчната и сте готови.
Второ под самият лост на ръчната има една гайка продълговата 6 мм. развивате я за да охлабите жилата на ръчната дори и да я развиете до край не е проблем само запомнте в какво положение е защото по спомен имаше една контра там.
Трето вдигате едното колело сваляте гумата и вече с разхлабените жила откачате от към колелото. Тук е гадният момент ако са заяли жилата няма да охлабят и тогава с много м........ му и много изобретателност ги откачате. Четвърто лягате под колата и развивате гайките на алуминиевият щит който е към купето и там с фенерче ще видите гумените маншони на жилата където влизат в купето. Преди това обаче трябва да развиете оше няколко гайки които държат жилото към купето. Тази процедура повтаряте и за другото колело. След като сте готови с това влизате в купето и издърпвате жилото от което разхлабихте или развихте продълговатата гайка и в края на жилото ще се появи една планка на която са закачени двете жила в купето. Откачате първо едното после другото и след това ги издърпвате изпод колата.
Пето ако вече не сте се отказали старите Ви жила са свалени и за да Ви е лесен монтажа на новите вземате едно парче тел около 50 до 60 см. леко стоманизирана и да е около 0,5 до 1 мм. Телта е такава защото ще я ползвате като шиш. Вземате парчето тел и внимателно и със изобретателност закачате тела за жилото но мястото за закачане не трябва да е по голямо като размер от главата която се закача вътре в купето за планката защото дупката в купето не е много по голяма. След като закачите тела за жилото лягате под колата и внимателно намушвате тела през дупката за да влезе в купето. Като направите това закачвате всичко по обратен ред като закачите първо жилото в купето после издърпвате и закачвате и на колелото. Намествате маншона, завивате гайките и сте готови с едното колело. Процедурата е същата и за другото колело.
Шесто след като ги закачите и двете влизате в купето и завивате гайката като имайте в предвид че от тази гайка се регулира ръчната. Аз по принцип знам че на 3 или 4 зъб трябва да е хванала ръчната. Така съм я регулирал и до момента няма ядове.
В общи линии е това
ПоздравиLast edited by mian4o; d.m.y г., 20:14.алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.
Comment
-
Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщениеДа направя една тема на бързо?всякаква информация ще ни е от помощ
Tipo 1.4 EX, 156 2.0 Selespeed-EX, 156 2.4 JTD 6-speed 01' EX, , 166 2.4JTD remaped 00', Vectra C 1.9CDTI remaped 06'EX,Mercedes E 220 CDI Avantgarde 00'EX, BMW 525 D 02'EX, 147 1.9JTD
Comment
Comment